Favorieten Youtube: Essie Button

Dit is mijn eerste post uit de serie: Favoriete Youtubers.

Youtube is één van mijn lievelingsbezigheden in mijn vrije tijd. Ik heb al uren verspild op die website terwijl ik eigenlijk veel nuttigere dingen had kunnen doen. Op regelmatige basis zal ik hier berichten posten met een aantal van mijn favoriete Youtubers uitgelicht.

Deze week gaan we van start met: Essie Button!

Afbeelding

Essie Button heet eigenlijk Estée met haar voornaam. Ze komt oorspronkelijk uit Canada maar verhuisde naar Londen om bij haar vriendje te gaan wonen. Je zou haar een “beauty-guru” kunnen noemen. Ze maakt video’s waarin ze make-up reviewt, tutorials en ze heeft ook een serie waarin ze een make-up merk helemaal uitlegt en haar mening erover geeft.

Naast haar werk op Youtube, heeft ze ook een blog: Essie Button Blog. Hierop staan make-up gerelateerde posts, maar ook lifestyle, DIY enz… Nog niet zo lang geleden heeft ze haar lay-out aangepast, en ik moet zeggen dat het er mooi uitziet!

Vloggen is een combinatie van het bloggen en video’s maken. Essie Button Vlogs is haar tweede kanaal op Youtube. Hier staat haar dagelijkse leven samen met haar vriendje, Aslan, en haar hond in de spotlight. In deze vlogs konden we onder andere het adoptieproces van Reggie, haar hond, op de voet volgen. Hij is een windhond die op rust is, vroeger deed hij aan mee aan races en uiteindelijk belandde hij in een opvangcentrum waar hij “gered” werd door Essie en Aslan. Via de vlogs konden we ook mee op reis gaan, onder andere naar Rome en Kopenhagen. Het is leuk om eens binnen te kunnen kijken in een ander zijn leven, hoe creepy dit ook mag klinken.

Ik kijk heel graag naar Essie’s video’s, vlogs en blogs. Het is allemaal zeer uiteenlopend, van make-up over design over recepten. Het is een echte aanrader, ga haar zeker eens bekijken op haar channel: Essie Button Channel!


Alle informatie die ik hier gebruikte haalde ik uit haar eigen video’s of van op de website.

Volgende in de serie zal waarschijnlijk Shay Carl en de Shaytards worden!

 

 

 

 

 

One thought on “Favorieten Youtube: Essie Button

  1. Pingback: Favorieten Youtube: Philip De Franco | IRIS VS THE WORLD

Geef een reactie

