100 HAPPY DAYS!

Vandaag besloot ik om mee te doen aan een uitdaging: 100 Happy Days.

Afbeelding

Ga zeker eens een kijkje nemen op de supercoole website die de makers van deze uitdaging hebben uitgewerkt, super-leuk en motiverend. Ik ga vanaf vandaag elke dag een foto maken over iets dat me blij maakt. Het is een leuke uitdaging omdat je hierdoor wat meer gaat stilstaan bij de dingen die belangrijk zijn. Het heeft geen zin om je dood te staren op de dingen die je ongelukkig maken.

Ik ga proberen al mijn foto’s hier te delen, dus elke dag een post. Maar als dit niet lukt verzamel ik gewoon op het einde van de week mijn foto’s en maak een gezamenlijke post. Voor de dagelijkse foto’s kan je een kijkje nemen op mijn instagram!

Geef een reactie

